fredag 3 februari

Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mej... stackars lilla Robin plutten!
Gick till dagis imorse.. vi gick till staffansgården eftersom hans dagis hade planeringsdag idag. Gick jättebra att lämna, han har ju varit där förr. Kände även nån fröken och några barn... inga bekymmer där inte. Kom till kursen.. hade ju missat en del igår eftersom jag jobbade... fick papper jag skulle ha som de andra fått igår och vi körde lite repetion.
Då ringer min telefon... från dagis var det. Attans.. Robin stod mitt på golvet och kräktes en massa. Jag ringde Alex och hörde efter om han kunde hämta Robin men dom hade sånt kaos på hans jobb för dom var för lite folk. Så jag gick och hämtade skruttungen. Han såg rätt pigg ut ändå när jag kom. Berättade så glatt att han hade kräkts hehe. Tokisen =)
Vi gick hem och det var frid och fröjd. Han fick lite fil och flingor eftersom han inte fått i sej nåt till frukosten på dagis. Det gick kanonbra. Vi satt i soffan och mös några timmar. Sen sa Robin att han var hungrig... Jag lagade lunch... nå biffar som smakar som körrbullar, fast platta.. och potatismos och lingonsylt. Robin åt några tuggor.. sedan spydde han i tallriken. Wiihoo! Jag kan ju säga att jag åt inge mer heller.
Tog reda på allt och sen tyckte Robin att han var trött så han gick o lade sej i sin säng.. och där ligger han än. Undrar om han har somnat? Det är tyst i alla fall. Kollade febern också när vi kom hem imorse men feber hade han ingen.
Snart kommer Alex och Kristoffer hem också. Hoppas ingen av dom åker på nån magsjuka. Själv klarar jag mej jämt.. peppar peppar.
På söndag ska jag och Kristoffer åka lite skridskor med Charlotte och Mattias =) Ska bli kul.. håller tummarna att Kristoffer inte åker på nån sjuka bara.
Nä nu ska jag kika vidare lite här. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elenor

men usch då.. stackaren =(

2012-02-03 @ 15:33:54
URL: http://urellensliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0