lördag 18 augusti

Har varit en lugn och skön dag. Jag och Kristoffer har mest bara varit =)
Städat lite hemma har jag gjort och sen blev det en liten kaffe hemma hos pappa =)
Handlat lite har jag gjort och efter vi ätit middag gick vi till Stenebergsparken och spelade lite minigolf med mamma =) Jag vann hihi =) Gick runt på 45 slag gjorde jag... precis som förra gången men då spelade jag i boulognern.
Ikväll blir det väl bara att sitta här. Kristoffer har precis lagt sej och själv ska jag invänta turneringen i yatzy som börjar 22.30 =)
Alex skulle kolla hem tidigt imorgonbitti fick jag reda på idag. Som åker tydligen efter Sabaton har spelat klart vid två inatt. Blir nice =)
Imorgon skulle pappa en sväng ner till Uppsala så då följer vi med och hämtar Robin i samma veva. Slipper vi åka egen bil och sparar en hel massa soppa på det =) Har jag tur kanske jag får köra pappas XC90 igen också =) Den är såååå underbar att köra hihi =)
Nä nu ska jag kika vidare lite innan turren. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0