söndag 29 april

Skönt det känns att det är söndag men ändå veta att man är ledig två dagar till =)
Tyvärr blir det inge majkase för min del.. Robin vaknade med 38,8 i feber idag. Vid lunchtid hade den stigit till 39,8. Så då fick han alvedon och sedan sov han ett par timmar.
Han är lite piggare nu i alla fall och kikar på tv. Men blir hemma med honom imorgon.
Alex tar nog med Kristoffer till kasen i alla fall. Dumt om hela familjen ska behöva bli hemma liksom.

Jobbat har jag gjort i veckan också. Har haft åk 5 på Brynässkolan. Har gått bra =) Beröm fick jag också av en annan som jobbar i klassen, kändes himla bra. Hon sa bl a att jag har ett himla bra tålamod, inte brusar upp utan är lugn trots att eleverna kan spela rätt skapligt på ens nerver.
Har inte lyckats få tag på vikariejouren så onsdag får bli en jobbsökardag för min del. Man behöver ju lite lugn och ro till att sätta sej och skriva ansökningar. Jag vill ha ett jobb!! Ett fast jobb! Är så trött på att hoppa runt och jobba på olika ställen... man ska väl egentligen inte gnälla.. många har ju inge jobb alls. Men jag känner ändå att det är liksom min tur nu. Jag har hoppat runt som timvikarie i lite mer än 5 år och samtidigt trasslat med arbetsförmedlingen. Nu är det verkligen min tur att få ett ordentligt jobb, tycker jag.

Nä om man ska kika vidare lite då kanske... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0