Lååååångfredagen

Jamen hejsan!
Har seriöööst inte haft nå tid... eller ork. Men det säger jag ju varje gång så det vet ni =)

Jag har varit en massa på kursen och jobbat en del. Nästa vecka är det påsklov för många... inte för mej dock. Det är min sista jäkla vecka på utbildningen och sen är det klappat och klart med den. Förbaskade arbetsförmedling!!
Men veckan som varit har vi fått syssla med livsmedelshantering, ansvarsfull alkoholhantering (nu får jag servera alkohol =)) och så har jag fått lära mej lite kassaapparat =) Niiice! Men tyvärr hinner vi ju inte med allt vi skulle hinna med... vi skulle ju fått barteknik, lite servering tror jag och lite såna grejjer... även bokningssystem o så... men men. Vi får ju i alla fall intyg på allt som vi hinenr göra innan srbetsförmedlingen kastar utbildningen åt helvete.

I övrigt händer inte så mycket. Jobb och utbildning tar opp det mesta av dagarna och nu när man e ledig är man så jäkla slö så det finns inte. Men en mysdag med Robin har det varit och nu på kvällen blev det promenix med Jonas. Imorgon kanske vi skulle åka ut till svärfar i skutskär också. Får vällan se.. =) Skulle va lite nice, förutom att det börjar bli dags att tanka bilen i så fall. Har fan kört på samma tank i 1,5 månad... inte illa det inte =) är så fruktansvärt ekonomisk jag hehe =)

Nä om man kanske skulle bege sej mot sängen då så man orkar opp imorgonbitti... kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0