söndag 13 mars

Får börja med att säga grattis till min käre far som fyller år idag!

Pappa och hans fru Sasi.

I övrigt har det inte hänt allt för mycket idag. Har städat en massa och Robin har hjälpt till jätteduktigt =) Han tycker det är roligt och han städade sitt rum så fint så att jag kunde dammsuga där sen =)
Leif och hans nya flickvän Camilla kom hit ikväll och kollade på film med mej och Alex. Det blev Saw VI.. nu har vi sett alla utom den nyaste.. sjuan =) Ska bli roligt o se den sen. Nu är man så nyfiken på hur allt kommer att gå ju.
Imorgon får jag besök på dagen av Emil. Han kommer hit och dricker kaffe och umgås lite under tiden Robin är på dagis. Jag har inge jobb imorgon. Då ska jag passa på att fråga honom om det löst sej med hans pojkvän här i Gävle eftersom han är här på besök. I vanliga fall bor han i Umeå så vi ses ju inte ofta. Lärde känna honom under tiden jag jobbade på Kadax... alltid kul med nya vänner och vi har ju tidigare varit ute och fikat på stan elelr tagot någon öl och biljard. Det här e första gångne han kommer hem till mej.. vilket är anledningen till att det blev lite extra städa idag hehe. Man vill ju inte skämmas.
Nä nu ska jag väl ta o bege mej mot sängen tror jag.. klockan är mycket.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Vi har varit och firat min pappa med då han fyller år idag ;)

Kramar på dig!

2011-03-14 @ 00:10:16
URL: http://lottandrea.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Vi tyckte iaf att den var dålig, inte alls lika bra som vi trodde att den skulle vara :)

2011-03-14 @ 13:03:45
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0