onsdag 9 mars

jaa ni... ni får ursäkta att jag inte skrivit på ett par dagar men jag är sååå trött. måste kliva upp så jäkla tidigt nu när man ska jobba på dagis ju om man ska hinna med att göra ungarna klara och gå iväg med dom till skola och dagis innan.
Jag blir förresten kvar på Staffansgården vecka ut.. hur bra som helst ju! Mysigt och trivsamt ställe att jag jobba på och det blir ju lite fler timmar än vad det blir när man bara har några lektioner.
Tycker däremot hemskt synd om hon som jag vickar för.. hon har blivit pååkt i skidbacken och brutit båtbenet i handen... därför hon inte kan jobba. Sen var det nåt med nån sena till långfingret också. Men tur att det inte gick värre i alla fall.
Denna dag jobbade jag halv nio till halv fem. Oturligt nog så fick jag en hemsk huvudvärk strax efter lunch och den sitter i lite än. Hoppas man slipper huvudvärken imorgon. Ikväll blir det i säng tidigt eftersom jag ska opp kl 5. Ungarna väcker jag vid kvart i sex... stackarna.. men tio i sju måste Kristoffer vara på skolan och sen måste jag gå med Robin till dagis för att hinna i bra tid till jobbet. Skönt ändå att det är nära =)
Nä nu ska jag se på tv lite innan det är dags att göra kväller. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0