tisdag 25 januari

Tisdag idag och jag blev hemma. Skulle ha jobbat idag men Kristoffer var så lös i magen imorse så jag tyckte han kudne vara hemma idag. Han mår däremot bra och har inte varit nå mer på toa så det blir nog skolan imorgon, om det inte blir nå mer. Trodde först det var magsjuka eller nåt men det kan det inte vara så bra som han mår och pigg är han. Men men... får se vad som händer under dagen. Om han ska vara hemma imorgon så blir Alex hemma med honom så får jag jobba.
Ikväll blir det lite simma och sedan ska jag träffa leif en sväng. Han är deppad nu så vi ska ses o snacka lite. Hoppas man kan göra någon nytta... han vet ju att jag finns där.
Nä nu ska jag mysa med Kristoffer och njuta av att det bara är vi två. Händer ju inte så ofta att man är ensam med honom. Kram på er


Mina två gobitar Robin och Kristoffer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0