fredag 25 februari

Ja men gomorron. KLockan är strax efter 6 och både jag och barnen är redo att röra oss mot skola o dagis. Usch vad det känns hemskt att barnen ska behöva gå opp så här tidigt. Men vad ska man göra då? Jobba måste man ju, tyvärr.
Har inte haft så mycket tid till att blogga sista dagarna. Har haft fullt upp med jobb, ungar, hemmet.. och sova måste man ju göra också så det har inte blivit dessa sena kvällar som jag brukar ha i vanliga fall när jag inte jobbar.
Det har inte hänt så mycket alls sista dagarna.. men gud så skönt med fredag. Har längtat efter helg nu. Det enda som inte är bra med fredag är att Kristoffer ska till sin pappa idag så då känns det tomt här hemma igen.
Idag ska jag i alla fall tillbaka till Andersbergskolan. Dom sa i onsdags att dom behövde vikarie idag med och såklart ställer man opp. Pengar e pengar =) Och idag slutar jag tidigt så det ska bli skönt. Jobbar 8-12.
Få se vad som händer i helgen.. pappa kommer hem ikväll så imorgon kanske han kommer över nånting och med lite tur så får jag övningsköra också =)
Nää om man ska dra igenom håret med borsten en sväng innan det är dags att gå. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja de blir man. nä blödde gjorde jag inte så de var ingen fara. haha man kan ju inte ens ha en tröja på sej för de drar mot tatueringen :S

Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Sv: Tveksamt om det funkar. Svaret jag fått fram förutsätter att jag lyckats skapa ett magnetfält som är ungefär jämförbart med jupiter, vilket känns lite tvivelaktigt :P

2011-02-26 @ 15:18:00
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo, ängeln Meja och bebis i magen}

Tror också det kommer gå bra på dagis :) Men lite nervig är man ju :P Klart jag skriver hur det gick! :D

2011-02-26 @ 21:15:19
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0