söndag 18 december

Då var det söndag och ännu en vecka till ända. Har som sagt jobbat i veckan.. men har inget jobb nu veckan som kommer. Tyvärr blir det väl inte så mycket heller eftersom så många barn är lediga så behövs typ inga vikarier =(

Men idag har jag varit så duktig att jag åkte med julgranen och julgranspyntet hem till mamma. Eftersom julen ska firas hos henne så är det ju nice om det finns en gran hehe =) Stannade där en stund och blev bjuden på saffransbulle. Jättegoda var dom... såg ut som kanelbullar... fast lite gulare.. och så hade hon haft i vit choklad emellan. Jag som är inte är nåt stort fan av saffran och inte gillar lussebullar tyckte faktiskt att dessa var jättegoda =)

Micke fråga om jag hade lust att ta en sväng opp till mormor imorgon. Dom ska köpa kött av nån kötthandlare där oppe och mormor skulle ta hem åt dom med. Så det ska jag dit o hämta. Charlotte följer med som sällskap =)
Vi kommer att åka i mammas suzuki eftersom det är bättre däck på den än på min bil.. jag har ju såna där dåliga "året runt"-däck.
Så vid halv ett imorn på dan ska jag hem till mamma och byta bil... hämta Robin på dagis vid ett och sedan hämta upp Charlotte. Blir kanon det ju =)

På tisdag är det julavslutning i kyrkan för Kristoffer så då tar jag med mej Robin dit och kikar på det =)
Ungarna ska samlas i skolan kl 8 och sedan gå fackeltåg till Staffanskyrkan. Påminner om när man själv var liten och gick fackeltåg från milboskolan till hille kyrka. Det var så fint =)

Har bestämt mej för att försöka simma så gott jag hinner i veckan med... får se hur det går med det hehe.
Uuuusch jag vill ha jobb! Sökte förresten ett jobb till nu ikväll... som flyttstädare.. skulle ju va nice om man kunde få nåt lite mer fast jobb nån gång.

Nä nu ska jag nog lägga mej i ett varmt bad.. sitter här o fryser. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0