söndag 11 december

Oj vad veckorna springr iväg snabbt nu. Julafton om två veckor med... uscha. Har ingen lust med nå jul i år. Har ingen julkänsla alls och det känns som att det bara kostar en jäkla massa pengar. Blöööö!

Aja... i veckan har jag jobbat på Hammargården. Har varit nice =) Man har varit lite trött sådär på kvällarna så därför har det inte blivit så mycket bloggande.
Igår fick jag ut o köra en massa bil igen. Mamma och Micke ville ha skjuts till två olika julbord... sedan hämtade jag dem på stan inatt eftersom de varit på krogen en sväng med =)

Idag blir det att jag tar med mej Kristoffer och drar hem till morbror min på luciafika. Mamma, Micke och brorsan skulle också komma dit. Blir nice det =)

I veckan som kommer har jag inte den blekaste om vad som händer.. har inge jobb inbokat än i alla fall. Det blir väl lite storhandling och handla julklappar åt barnen.
Nä nu börjar det snart bli dags att röra på sej. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0