Har inget för mej...

...så jag kopierade denna av Elin..


Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Katrin
Smeknamn: Kattis, Katta..
Låt som när du är ledsen sörjer till: Hammerfall - In memoriam
Beroende av: Snus och nässpray
Vad tror folk om dig: Bra fråga..
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är snäll, ärlig och ställer upp.
Vad säger du för att imponera på någon:  Säger väl inte direkt nåt för att imponera på nån.. vad jag kan komma på i alla fall.
Hur imponerar man på dig: Genom att vara stark och ta sej igenom något svårt... eller genom att helt enkelt våga vara sej själv, stå för sina åsikter och vara rak och ärlig även i knepiga situationer.
Brukar du skratta för dig själv: Ja det händer =)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Japp"
Var bor du: Gävle
Trivs du där: Yes!
Äger du några converse: Nej nej.. kommer aldrig att göra heller!
Brukar du bli för full: Nej.. dricker så sällan och när jag väl gör det så tar jag det lugnt.
Är du allergisk mot något: inte direkt allergisk... men spyr av jordnötter och är känslig mot klor.
Hur svarar du i mobilen: "Ja, det är Katrin" om det är nummer jag inte känner igen.. eller "Ja?" eller "Halloj" om det är nån jag vet.
Antal timmar sömn inatt: Typ 6
Brukar du komma i tid: Ja.. väldigt sällan jag är sen.
När mår du bra: När har folk runt mej som gör mej glad. Även när det händer bra saker såklart.. eller om det händer något bra för någon nära vän eller familj.
Hur känner du dig nu: Lite småtrött men annars helt okej =)
Vanligaste färg på dina kläder: Måste ju vara svart och andra mörka färger.
Vad tycker du om fötter: Uuuh jag avskyr fötter. Hatar när nån kommer med sina fötter nära mej. Barnfötter går bra... då kunde det lika gärna vara en arm. Men vuxenfötter är äääckliga!
Vad saknar du: Min pappa som jobbar i Norge och bara kommer hem en helg i månaden.
Hade du en bra kväll igår: Ja den var nice =)
Favorit dryck på morgonen: oboy!
När brukar du oftast gå och lägga dig: nånstans mellan tio och tolv.
Är du blyg: Näe inte direkt.
Sysslar du med någon idrott: spelar korpfotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Attraktion vid första ögonkastet, ja... men inte kärlek.
Är du nöjd med ditt liv: Ja om man bortser från arbete och ekonomin.
Är du bortskämd: Nej verkligen inte..
Vad gör du i morgon: Vet inte.. har inget planerat.
Vad längtar du till: till sommaren... vill ha värme igen nu.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja, jag har haft tur som har så fina vänner =)
Hur gammal är du: 26
Tycker du om någon just nu: Ja
Gröna eller röda äpplen: Det beror på vad jag är sugen på
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: Första gången vid sex... men vi fick Robin att ligga o dra sej med oss till nio =)
Är det okej att gråta: Ja
När grät du senast: Oj... minns inte.
Solar du ofta: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Simmar ju ibland men det har inte blivit så mycket sista tiden... för ta tag i det nu känner jag. På sommaren är det ju en massa fotboll =)
Senaste låt du hörde: Manian - Ravers in the UK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0