lördag 2 april

Hehe jag slapp bli lurad igår =) Det måste väl betyda att jag bara har snälla människor runt mej =)

Ja lördag var det idag i alla fall och det har inte hänt speciellt mycket. Har varit en sväng upp till coop och handlat ltie och hämtat ut ett paket. Sen har jag övningskört lite med Leif idag med. Gick rätt så bra den här gången med men inte fullt lika bra som förra gången. Men men... man lär sej ju hela tiden =) Börjar få bra kläm på det där med att växla nu. Förr glömde jag lätt att växla ner innan jag svängde o så men nu går det bra =)

Kvällen blir lugn också. Jag och Alex ska äta lite kött, ris och bea. Ska bli gott. Vi hade inte så mycket kött så ungarna fick annat till middag så äter vi efter dom lagt sej.
Vi ska spendera kvällen med att titta p lite saker vi missat. Först blir det "sveriges värsta bilförare" från i torsdags. Sen blir det "Stockholm-Båstad" som vi missade i söndags. har vi tur kanske vi hinner se första avsnittet av "Skilda världar" med =) Jag håller tummarna för det i alla fall =)

Nä nu sk ajag pyssla med lite annat. Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0