onsdag 1 september

Fy sjutton vad jag känner att jag inte har tid till bloggen nu... jobbar och jobbar ännu mera. Igår när jag inte jobbade så sov jag hela jäkla dagen. Hade en grym huvudvärk så jag bytte inte ens om igår.. hade nattlinnet hela dagen. Blev lite svårt att sova inatt men det gick till slut det med. Fick reda på idag att det blir jobba 15.30-00.00 på fredag med... bläää! Då blir det jobba dubbelt på fredag för jag har lovat Brynässkolan att komma o jobba där med från 7.45 den morgonen. Blir en tuff dag på fredag =/ Kristoffer fyller ju år då med och så hinner man knappt se honom. Usch vad tråkigt. Men men... får njuta desto mer i helgen istället. Nu ska jag strax traska iväg och få skjuts till jobbet. Vi hörs! Kram på er


Mina stora grabb som blir 6 år på fredag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0