fredag 8 oktober

Ja då var det fredag och det blit inget mer jobba ute på Kadax förrän på onsdag och torsdag igen, tråkigt nog. Dom hade helst velat att vi skulle jobba idag med men det finns inte material så det räcker eftersom dom ligger efter i snickeriet. Fan jag som vill ha pengar! Men men... hoppas dom kommer ikapp snart. Försökte ringa vikariejouren idag men fick aldrig tag på dom... tänkte att jag kan ju vicka måndag och tisdag.. men får prova ringa igen på måndag så kanske det finns nåt till tisdag om jag har tur. Fick ett brev idag att jag ska träffa min handläggare på AF på måndag så det är väl kanske lika bra att det inte blev jobb dårå..
Idag har jag haft en lugn slappardag hemma. Skönt har det varit. Har suttit här lite, duschat, sovit lite. Nu har jag hämtat Robin på dagis men han är så upptagen av barnkanalen han hehe. När Alex har slutat jobbet så ska vi mötas på stan så att jag kan gå på apoteket och sedan ska vi handla hem lite för ikväll blir det hemgjord pizza =)
I övrigt får vi se vad som händer denna helg.. har inte ett smack planerat och det känns faktiskt skönt.
Kram på er



Robin när han var 9 månader gammal

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Där var min skrutt Robin inte stor :D Goungen <3

2010-10-08 @ 21:18:36
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0