fredag 26 mars

Då var det fredag och äntligen helg! Sååå underbart. Har nyss hämtat skrutten på dagis. Min stora skrutt har jag lämnat över till hans pappa. Robin sitter och tittar på barnkanalen nu... "vävää" var det första han sa när han kom in. Det betyder teve =) Så han får väl kolla lite då medan jag startade en diskmaskin och kollar läget här vid burken.
Har haft så jäkla fullt upp idag. Imorse köre brorsan mej så att jag kunde lämna Robin på dagis, sedan till hälsocentralen eftersom jag skulle lämna in det där provet till labb. Sedan skjutade han hem mej och Kristoffer. Vid 10-tiden skulle Kristoffer hem till sin pappa så när han hade gått så gick jag till gamla lägenheten. Det kom en kille dit och köpte gåstolen, babysittern och babygymmet av mej då också. Så nu är man äntligen av med det. Sedan hann jag städa lite grann innan brorsan kom och hämtade mej igen. Då åkte vi och hämtade ut lite tapeter och tapetklister eftersom pappa ska tapetsera lite i gamla lägenheten imorn. Robin hade ju rivit tapeter i sitt rum där så vi ska fixa till det. Sedan åkte vi och hämtade ut ett rekommenderat jox jag hade fått från banken med inloggningsdosa o så.. sedan hann jag bara hem och andas lite innan det var dags att hämta skrutt på dagis nu.. så nu har man det lugnt en stund till. Brorsan kommer förbi senare och socialar lite.. vid klockan sex har jag tvättstuga också. Och det behövs för det är fan ett berg av tvätt här. Jag önskar vi kunde få vår tvättmaskin snart, men Gavlegårdarna är ju inte så snabba.
Imorn blir det skoj i alla fall... elelr kanske inte till en början. Först ska vi ju till gamla lägenheten och vi städar väl lite medan pappa slänger opp lite tapeter. Efter det ska jag höra med gubben om han hinner övningsköra lite med mej. Kvällen blir skoj i alla fall. Ska först hem till Elin och så blir det lite förfesta för vår del. Vi ska spela lite och dricka lite.. och sedan blir det krogen =) Usch jag är fan aldrig ute nu för tiden så det ska bli skitkul =)
Nä nu ska jag ägna mej lite åt lilleman =) kram på er



Jag och Robin  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0