söndag 24 januari

Usch jag kan inte ens stava till januari... får skriva om typ 3 gånger för att det blir fel. Kramp i fingrarna kanske? Men då beror det inte på att jag suttit här mycket idag... hann bara sitta här en snabb sväng i morse. Har varit med mamma och alla på möte/middag med folkrace-teamet. Riktigt trevligt. Vi var ju i lokalen lite tidigare för att ställa i ordning och duka o grejjer. Och det blev en rolig nyhet... blir kanske Gotland igen i år =) Hoppas det går att lösa så att jag kan följa med igen. Hade hur kul som helst när vi var där 2008. Det är ju folkracefestival där en gång om året och det är underbart skoj. Sist var vi där i.. hmm.. minns inte om det var 9 eller 11 dagar.. men det var tvälingar 3 av dom dagarna i alla fall. Sedan blev det en massa annat skoj med. Så jag hoppas verkligen jag kan åka i år med. Beror ju på hur Alex jobbar också.. ska han börja kl 6 varje morgon då så går det ju inge vidare eftersom Robins dagis öppnar 6.30. Eller om Alex mamma kanske vill låna Robin lite under tiden... får se. Men jag VILL åka hehe.
Imorgon blir jag i alla fall hemma med Robin... funderar på om han har åkt på nånting. Han spydde imorse.. men bara en enda gång. Sedan har han varit fruktansvärt dålig i magen idag. Men barn som har magsjuka brukar väl spy mer än en gång?? Aja... i vilket fall som helst blir jag hemma med honom imorn. Tror det blir dagis för Kristoffer ändå. Han tycker ju om att vara där och leka med alla barnen så han blir nog lite ledsen om han inte får komma dit. Men det blir ju såklart 9 till 14 då. Beror på i vilket skick Robin är i imorgon om jag kan gå med Kristoffer till dagis eller inte. Släpar ju inte ut Robin om han är riktigt dålig. Så... jag måste ringa vikariejuoren imorn med för jag är uppsatt på jobb på Stigslundskolan imorn. Dom får hitta någon annan som kan åka dit o jobba istället. Haha kul att hitta vikarie för vikarien =)
Men men... nu blir det lite facebook innan det e dags för sängen... man måste ju skörda skiten på farmville haha. Kram på er 

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Du var nere på Gotland i 11 dagar 2008 så du vet ;)

2010-01-25 @ 07:23:34
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0