torsdag 25 februari

Ja uscha det blev inget skrivande igår heller... när jag väl fick tid över så var jag så slut i skallen så det blev film och sedan sängen.
Igår var jag återigen till Siv på Gävle Skönhetsinstitut.. Nu är jag registrerad fristående hudvårdskonsult =) Jag har fått hem ett startkit med lite utbildning och produkter som jag kan använda till mina första visningar. Och måste bara säga att jag själv är helt förälskad i Mary Kays grejjer... skulle vilja köpa allting själv för det är så bra. Men det får jag göra senare =) Var hos mamma igårkväll... Mary Kay har ju en dress-code som jag måste följa när jag har mina visningar... så en kavaj fick jag av mamma och några strumpbyxor... kjol och skor får jag fixa på lördag då jag har mamma med mej som smakråd.
Skulle ha jobbat idag också.. på Fridhemskolan. Men imorse när vi vaknade så såg Kristoffer vekligen inge pigg ut.. så jag tog tempen och den visade 38 grader. Så vi gick med Robin till dagis och sedan gick jag och Kristoffer hem igen. Han har sett på film större delen av dagen och han får vara hemma imorn med. Hoppas Robin klarar sej från feber... vi ska ju åka till mormor på söndag och det blir ju bäst om han är pigg då.
Nä nu blir det lite sims3 en stund. Kram på er




Mina gopojkar =)

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Jag har insett att sims inte är bra att börja spela när man ska plugga :P

2010-02-27 @ 17:14:49
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0