torsdag 18 februari

yupp då var man hemma igen då.. med plutt Robin såklart. Dom ringde från dagis idag och sa att dom misstänkte magsjuka... så jag hann precis jobba klart och sedan gå och hämta honom, för dom ringde under sista lektionen. Han har tydligen varit jättelös i magen idag men han hade ätit bra o så. Så jag får vara hemma med honom imorgon. Jag hoppas inte det är magsjuka... det hade han ju för två veckor sedan. Men det visar sej väl... man kan ju vara dålig i magen av andra anledningar också så jag håller tummarna. Han verkar ju pigg o så.
Igår var jag och Carro på Gävle Skönhetsinstitut. Jättekul var det att få prova olika hudvårdsprodukter och även en del smink. Köpte nån rengöringjox till ansiktet och nån fuktgrejjare man skulle använda efteråt. Funkar hyperbra än så länge i alla fall. Man ska tydligen få mindre porer, få mycket finare hy osv... Kände ju skillnad efer att bara ha använt det en enda gång. Man blir tillo med renare i ansiktet än av en ansiktsmask. Men Mary Kay verkar vara bra prylar det =)
Nä om man ska ta o stoppa om plutten så att han kanske somnar nån gång... han sov ju inte på dagis eftersom jag kom o hämtade honom.. så han får sova nu istället. Kram på er




Min sjukling sist han hade feber....

Kommentarer
Postat av: julia

han är sjukt gullig denna unge, önksar han var min egen, hahha!

2010-02-27 @ 22:14:16
URL: http://juliahaegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0