fredag 19 februari

Gomorron! Hemmadag idag med ungarna. Sågen kom hit med Kristoffer nu på morgonen istället för att gå med honom till dagis. Kristoffer hade sagt att han ville vara hos mej istället för på dagis och det är klart han får det =) Robin, som är hemma idag från dagis, blev jätteglad också när storebror kom. Just nu leker dom i Kristoffers rum... låter som att dom har roligt =)
Är så jäkla förkyld så det var nog lika bra att jag blev hemma idag. Behöver kurera mej lite jag med. Ska ringa till försäkringskassan snart med så att man får pengar för att man är hemma och vabbar med Robin. Gäääsp.. saten vad trött jag e. Undrar vad den här dagen kommer att erbjuda då. Ska i alla fall ta en promenix till banken senare när Alex har kommit hem. Skulle gjort det igår men det orkade jag inte. Skulle ju simmat igår men så förkyld som man e så är det lika bra att stanna hemma. Vill ju inte bli värre.
Nä det blir kanske lite uppdatering senare... har verkligen inget vettigt att säga just nu. Kram på er



Mina goa grabbar i julas =)

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Usch har du åkt på förkylning nu också :( Ja hoppas att du blir bättre i helgen så vi kan träffas och hitta på nått! Jag har heller ingen lust att bara sitta hemma så :) Kramar

2010-02-19 @ 16:06:02
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0