onsdag... tror jag det är idag

fan man har tappat bort dagarna... blir så knäppt när man inte börjar jobba förrän 15.30 och kommer hem mitt i natten. Har tappat tidsuppfattningen helt.
Sur är jag också... pyspunka på min cykel! Och jag som behöver den varje dag när Robin ska till dagis. Min mage är ju fortfarande helt dum ibland och cykeln underlättar väldigt mycket eftersom vi kommer till dagis mycket fortare då. Och sen älskar Robin att åka bak i barnsadeln =) Men han tycker inte om att sätta på sej hjälmen hur mycket man än förklarar att man måste ha den om man ska få cykla. Men jag skulle verkligen behöva en cykel imorn... först ska Robin till dagis igen vid 11 då... och sedan ska jag till apoteket och hämta ut nå grejs och sedan upp till södertull och få p-sprutan. det är den jag ska hämta på apoteket. SKa bli så skönt att slippa komma ihåg dessa jäkla piller. Spruter är najs... bara att a en var 3:e månad så blir det kanon =) Jag är inte spruträdd så mej gör det inget.
Fan nu är det så man längtar lite till helgen.. har ont i hela jäkla kroppen efter jobbet.. Har träningsvärk i höger axel och vidare upp i nacken. Och ont i höger handled. Jobbigt... men det blir så när man ska vrida på dom där tunga jävla kartongerna och sedan skjuta iväg dom genom maskinen som bandar dom. Och sedan när man ska släpa iväg pallen med 12 lådor på... det är ca 600 kg. Okej det är inte mycket för att vara en pall.. men jag är seriöst jätteklen! Tungt som fan är det och innan man fått rull på dom så är det gristungt... som att putta en bil ungefär hehe.
Nä  nu ska jag inte gnälla mer... kram på er

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag har haft p-spruta. Jag kan rekommendera dig den om du är färdig med barn eller inte vill ha några inom närmaste :D



Jag ska nog börja med den igen när nr 2 kommit. Kanon att man inte behöver komma ihåg nå piller varje dag, den känns ingenting att ta, man slipper mens (jag gjorde iaf). Humöret på mig blev något värre men de får karl stå ut med haha

2010-08-18 @ 22:36:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0