lördag 24 april

Ojdå jag glömde visst blogga igår igen... tänk att det händer lite för ofta. Igår var det en himla lugn dag. Brorsan var här och kollade på talang med oss o så. Idag blev det typ ännu lugnare.. hur det nu är möjligt. Har inte gjort ett smack. Mamma var förbi en snabbis och lämnade ett par gummistövlar som hon köpt åt Robin på erikshjälpen. Det behövdes för dom han hade på dagis var för små, men dom här passade utmärkt =) Ikväll blir det att dona lite och sedan ska jag och Alex försöka få plats i badkaret båda två =) Får väl se hur det går... jag e bred och han är lång... så det blir skoj hehe. 
Imorgon blir det lite mer att göra i alla fall. Ska ha visning för Evelina och hennes kompis. Ska bli roligt =) Håller fortfarande tummarna för att jag ska komma igång ordentligt snart =)
Nä nu är det snart dags att natta Robin. Kram på er



Haha så bra... ibland känner jag verkligen hur jag bara sitter här och sväller...

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och ängeln Meja}

Jag tyckte dom sög riktigt hårt :P Hehe ja jag vet att Nivå öppnar ikväll.. Vi står på VIP-listan ;D

2010-04-24 @ 20:30:30
URL: http://pruppen1987.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0