söndag 13 september

Uscha vad jag är förkyld... snorar och hostar... så himla jobbigt. Men rösten har blivit nästan helt bra nu. Det enda jag inte kan göra är att sjunga för det är fortfarande lite för ansträngande för halsen.
Blev en rätt så kort fisketur igår... regnet jagade hem oss och vi var helt genomblöta när vi klev in genom dörren. Huua... så då såg vi "Year One" istället. Bra film faktiskt.
Vi får hoppas på större fiskelycka ikväll. Alex och Tim har åkt till Tims morfar i sätra för att hämta små krokar att meta löja med. Vi hade inga krokar som var tillräckligt små och alla affärer där man kan köpa sånt var stängda idag. Och på Clas Ohlsson hade dom slut... så irriterande.. men nu löste det ju sej i alla falll. Så då får man hoppas på lite fisk ikväll då =D
Ska kanske lägga opp nå bilder typ imorn eller nåt... men vi har ett nytt windows i burken nu så jag har inte orkat sätta mej och fixat in bilderna från kameran än.
Saknar mina ungar!!! Men snart är det tisdag och då kommer ju minstingen hem i alla fall =) Sen på fredag kommer Kristoffer hem igen. Längtar!!!!
Nä nu ska jag spela lite och vänta tills grabbarna kommer tillbaka med kroken. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0