måndag 7 september

Blä för måndagar... tänk om man fick ha helg lite oftare. Idag har jag varit och jobbat på Almgården.. ett riktigt mysigt litet dagis. Lyckades lära mej namnen på alla barnen som var på avdelningen där jag jobbade... det kallar jag bra för en enda dag. Synd bara att jag ska till Milboskolan imorn... en ny klass att lära sej namnen på. Men det ska bli kul att komma tillbaka dit eftersom jag själv gått på den skolan i nio år =) Men ser jag träslöjdsläraren så springer jag o gömmer mej haha! Vi är väl inte direkt varandras favoriter =) Idag var Tim här igen. Alex, Kristoffer och Tim drog iväg en sväng. Kristoffer på sparkcykel och Tim och Alex på inlines. Jag och Robin skulle följt med till fots men min mage strejkade så jag fick vända och gå hem med Robin. Men pojkarna var ute länge i alla fall och dom hade roligt =) Kristoffer var så trött när dom kom tillbaka att han till och med bad om att få gå o lägga sej. Så det blev saga och sedan gonatt =) Förstår att han var trött också eftersom det blev så tidigt imorse.. tyvärr blir det tidigt imornbitti med... men tyvärr är det ju så när man jobbar. Nä nu e det dags för sängen. Inte många immar kvar innan man ska opp igen. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ellen

ja jo jag vet att man kan ha de, men aldrig haft så tidigare.. men man upplever väl nått nytt varje gång antar jag. Jag hoppas de avtar snart så man får sova i lugn o ro

2009-09-08 @ 06:46:49
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0