onsdag 7 oktober

Då sitter man här med hörlurarna på och poppar lite musik... riktigt najs är det =) Har varit en helt okej dag faktiskt trots sömnbristen. Igår när jag skulle lägga mej så vaknade Robin till eftersom han hostade så hemskt hela tiden. Sedan när jag stoppat om honom och var nära på att somna så gnydde Kristoffer och drömde. Så jag var in till honom och stoppade om honom och satt och strök honom över ryggen en stund. Sedan låg jag och försökte och försökte sova... till slut var jag trött på att det lät så illa så jag var tvungen att gå upp och st'nga vädringsfönstret eftersom det lät som om man hade en orkan utanför fönstret. Sedan gick det att sova... hade ställt klockan på 05.15 och sedan snoozade jag en stund. Men mycket till sömn hann det ju inte bli. Robin som varit så hostig blev hemma från dagis idag med Alex. Själv var jag och jobbade på Pumpmakargården och det var ett helt okej ställe med bra personal och goa ungar =) Imorgon ska Robin också vara hemma med Alex. Eftersom Alex har fast anställning så tjänar han mer på att vara hemma med sjuka barn än vad jag gör. Så imorgon ska jag vara på Källmurskolan och ha svenska, SO och bild. Får väl se hur det går... högstadieelever är ju lite knepiga ibland. Men det brukar gå bra =)
Nä nu ska jag nog spela lite... Alex och Tim sitter vid tv:n och sedan ska dom kolla på "Kiss of the dragon" och den vill inte jag se... inte min typ av film alls. Kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0