måndag 19 oktober

Idag har varit en helt okej dag. Ungarna har varit lite piggare så vi tog en sväng på stan eftersom det behövdes. Elin och hennes Alex gjorde oss sällskap också. Först var vi och matade in en massa bilder som ska framkallas och som jag ska hämta ut imorgon. Den där maskinen man matar in bilderna i är lite rolig hehe. Den sätter vita kanter runt alla bilder så jag vet inte om dom kommer bli så eller om dom bara var där ändå.. Det var 455 st bilder så det kommer gå på typ 800 spänn... jippi.. Sedan gick vi och köpte vinterstövlar åt Kristoffer så nu kan vi hiva hans jäkla jumpadojor. Så nu har Kristoffer alla vinterkläder han behöver med =) Efter det så var vi och åt mat och fikade lite. Sedan var ungarna så trötta så det var lika bra att gå hem och stoppa dom i säng. Bägge två somnade på en gång =)
Imorgon blir båda barnen hemma ändå. Men det ska knäppas kort på Robins dagis och eftersom dom även knäpper enskilda kort så vill jag att han ska vara med. Ringde hans dagis idag och frågade om det var okej att jag kom dit med honom så att han får vara med på kortet och sen tog med honom hem igen på en gång efter det. Dom sa att det gick jättebra och då blev jag glad =) Så klockan nio imornbitti så ska vi till Robins dagis så att han får bli fotad han med =) Har längtat så tills hans första dagiskort så att man kan hänga det på väggen med, bredvid Kristoffers kort =)
Nä nu ska jag spela lite innan det är grannfejden. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0