torsdag 19 november

Blev inget skrivande igår... stöp i säng rätt tidigt.. och upp 5 imorse. Ställde mej i duschen så att jag skulle vakna. Har varit mycket jobba nu. Var på Steneberg på eftermiddagen igår och idag har jag varit på Lillhagen. Har varit två helt okej dagar =) Imorgon blir det Steneberg igen men jag slutar redan kvart över elva. Skönt med en kort dag i slutet på veckan.
Idag har jag varit så där duktig igen och simmat 2 kilometer. Köpte ett kort idag så nu kan jag simma hur mycket jag vill i 4 månader. Tack mammsen för halva kortet =D Igår hade jag grisont i ryggen av träningvärken... men idag var den bättre och jag tror inte jag kommer ha lika ont imorgon... kroppen vänjer sej fort tack och lov =)
Nä.. måste fan sova nu... om sex timmar ringer klockan... jippi..
gonatt och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0