måndag 2 november

Ja då var måndagen avklarad... jävlar vad jag är trött. Har sovit grymt dåligt den lilla tid jag sov inatt. Och vid tvåtiden vaknade Robin och hade lagt sej lite konstigt så jag var in till honom och lade honom till rätta, tack och lov så somnade han om på en gång. Men jag har sovit ungefär 3-4 timmar inatt så man är ju skapligt seg.
Det gick jättebra att jobba idag i alla fall. Skönt att vara på ett ställe som man känner till sedan tidigare.. och dom känner igen mej =) Tack och lov så var det bara matte jag skulle ha och ingen NO alls. Och lätt matte var det också... har hållit på med decimaler, procent och bråk med åttorna. Niorna jobbade där dom var i boken. Hade glömt att matten i högstadiet var så lätt hehe. Kul när man faktiskt fattar vad man håller på med och kan lära andra. Det är då man verkligen gör nytta. Sedan måste jag ju säga att eleverna jag haft idag har jobbat på mycket bra. Inte på många stället som eleverna sköter sej så bra när dom har vikarie.
Ikväll blir en seg-kväll framför datorn eller tv:n. Alex ligger på soffan nu och vilar lite och lite senare ska jag nog lägga mej en stund också. Ska bli skönt. Jag fryser så hemskt så det kanske blir badkaret en sväng också. Imorgon jobbar jag också på Solängen och då har jag samma klasser som jag redan träffat idag. Ska bli najs =)
Nä nu ska jag kolla lite facebook. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0