Tisdag 21 juli

Blev visst inget skrivande igår... hade lite fullt upp. Vid två-tiden åkte jag iväg till verkstaden och målade bil...
var inte hemma igen förrän vid halv tio igårkväll. Men jag hann med mycket... målade hela brorsans 245:a svart och så bättrade jag på färgen på styvfarsans och styvbrorsans bilar.
Ska dit nån mer dag i veckan och måla klart... det ska ju på blåa ränder på bilarna också. I helgen ska dom tävla i Hede.
Blir så avundsjuk... vill åka med o kolla men det går ju inte... det är lite långt bort.
Längtar till 22 augusti för då ska jag vara funktionär på tävlingen i Skutskär =)

Nä jag måste fortsätta städa... käre svärmor kommer ju och hälsar på idag. Jippi!!!! *not*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0