måndag 28 december

Nu äntligen har jag tömt kameran... saten vad med bilder det blev från jul och allt. Orkar inte lägga in en massa sånt. Julen är ju ändå förbi för i år =)
Men någon som jag också har en massa fina bilder på är Elin och Alex lilla Theo =D Var och hälsade på dom igår och ojojoj vad fin ungen är =) Så himla söt. Fick hålla honom lääänge.. och han sov så skönt i famnen så. Han sov typ hela tiden när jag var där, vaknade bara till i ca fem minuter. Mata honom fick jag göra också med flaska och han sov igenom måltiden också =)
Imorgon ska jag och Elin på syan med ungarna våra.. vi har båda lite ärenden och sedan blir det nog avslut med en fika. Fikan kanske inte blir så jättelång med tanke på att mina barn, som har blitt rätt stora, inte har nå riktigt tålamod att vara stilla... och jag och Elin kommer ju ändå prata en massa vuxenprat som dom inte har något intresse av. Men fika blir det =)
Nä nu ska jag börja med lite mat o så... här kommer bilder på Theo också... 5 dagar gammal som han var igår =)
kram på er



Jag sitter och håller i lille Theo



Här ligger Theo också och sover =) så söööt!



Elin och Theo =)  Här är den lilla stunden man fick se hans fina små ögon =)

Kommentarer
Postat av: Layla

Söta!

2009-12-30 @ 19:56:33
URL: http://grimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0