lördag 22 augusti

Ja då  har man kommit hem från Skutskär.. Fan jag åkte från Gävle klockan 8 imorse... kom hem nu vid kl 19. Fy fan vilken lång dag det blev. Men folkrace e ju kul så det gick ju hehe. Var funktionär för första gången... annars har jag alltid suttit som åskådare. Men nu var jag vid frammatningen och talade om för alla förare vilket startspår dom skulle ha. Anders och Jessica ställde också upp och jag kan ju säga att det behövdes. Med en del krångel som blev så behövde vi vara tre st. Det gick rätt bra för mamma och David i alla fall. Eller mamma kunde det inte gå bättre för... hon vann A-finalen för damer. David kom 4:a i A-finalen för seniorer. Så det var ju helt okej resultat. Styvfarsan körde inte för han var tävlingsledare och var tvungen att få allt att gå som det skulle =) Men jag tycker att det har varit en helt okej dag.. om man bortser från regnet under första halvan av dagen. Var såå jävla blöt.
Imorn blir det till att vara hemma o ta det lugnt... vila opp sej lite innan man ska jobba måndag.
Det var meningen att en kompis til Alex skulle komma hit och umgås med oss ikväll men han hade tydligen ångrat sej.. Så nu ska vi äta lite och gosa ner oss framför en film =) kram på er

Kommentarer
Postat av: smurvelmurvelsmurfen

Här regnade det också, fast det var bara en kortare stund. Var rätt mysko, för himlen var blå utom precis över oss, där fanns det ett litet litet moln och från det lilla lilla molnet kom mängder med regn :S

2009-08-23 @ 08:56:41
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0