lördag 27 februari

Nä ärligt.... melodifestivalen idag var bara skit! Inte ett enda bra bidrag... Sibel var ju nästan.. men så åker hon ut på en gång. Aja.. Sverige tycker aldrig som jag, det får jag vänja mej vid. Crusified Barbara förra veckan var ju helt kanon! Tänk om det kunde komma fler såna istället för skatepunk och skit.
Alex är på party ikväll med Ante. Skönt att få vara lite själv. Men ett tag lutade det åt att dom skulle sitta här och dricka istället. Men fan, Robin ligger ju och sover och jag har sett fram emot i flera dagar få vara lite ensam. Så jag sa ifrån. Dom fick åka på den där jäkla festen istället. Jag är fan aldrig ensam. Har ju alltid ungarna och när dom sover e ju Alex hemma. Skönt att bara få sitta här och vara helt för sej själv, lyssna på lite låg musik och spela lite. Utan att behöva bekymra sej för nån annan. Det är grymt skönt att vara ensam ibland och inte ha nån annan att prata med, nåt annat att tänka på än sej själv. Och är man aldrig ensam så behöver man det.
Men jag måste nog isäng ganska tidigt ikväll i alla fall... oj vad jag kände på en gång att det absolut inte kommer bli så... men jag ska ta med mej Robin imorgonbitti och åka tolv mil norrut. Det blir brorsan vi åker med och destinationen är mormor =) Ska bli roligt att få umgås lite med henne igen. Vi ses ju så sällan eftersom hon bor så långt bort. Kommer hem vid middagstid på måndag igen och då på kvällen blir det lite utbildning med Mary Kay-grejjerna. Ska till Siv på Gävle Skönhetsinstitut då. Fasen vad fullt upp man har nu för tiden.... aja... kanske lugnar sej så småningom. Idag var jag föresten på Erikhjälpen och sedan på stan med mamma... vi handlade det sista som jag behöver i min outfit som konsult. Det blev skor, två kjolar och en kalender som jag kan skriva och boka in saker i =)
Nä nu ska jag spela... Kommer nog inte skriva igen förrän måndag kväll och tyvärr funkar inte mobilen hos mormor heller... Så.. vi ses! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0