Onsdag 7 januari

En bra dag idag =) Har varit på Hammargården igen och jobbat. Första gången nu efter julledigheten.. så det var nice =)
Tråkigt bara att Therese som jobbade där har slutat och flyttat till karln sin i Laholm. Men idag började den nya tjejen, Caroline, och hon verkar ju vara en trevlig typ i alla fall =)
Efter jobbet har jag bara tagit det lugnt. Och får nog passa på att lägga mej tidigt idag för det kommer bli en lång dag imorgon.
Först imorgon ska jag jobba på Sodexo 7-16. Sen blir det hämta ungar och fixa middag och sedan ska jag hem till Christine och vara barnvakt åt hennes 3 små troll =) Känns som att jag somnar ovaggad imorgon kväll i alla fall hehe. Men nice blir det =)
Nu tror jag att jag ska krypa ner i ett bad med min underbara bok innan det är dags för sängen =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0