Lördag 10 januari

Inte orkar uppdatera sedan i onsdags. Har varit på Sodexo torsdag och fredag och man är ganska mör när man kommer därifrån hehe.
Men i torsdags kväll åkte jag hem till Christine i Forsby och var barn vakt åt hennes tre busar Patrik, Joanna och Melinda =) Goa och snälla ungar <3 Men full fart var det och vi spelade både biljard och memory hihi =)
 
Idag är det lördag och vi har varit på kalas hos Andreas och Natalia eftersom lilla Nellie blir 1 år idag <3 Lilla gostrumpan! Svårt att tänka sej att det gått ett helt år sedan hon kom!
Sen idag så får vi se om det blir en sväng hem till Elin också. Hon visste inte när hon kommer hem så vi får se =) Vi ses ju alldeles för sällan och nu har jag varit förkyld ett tag så jag har inte velat åka dit med risk för att smitta lillbebis. Men nu när man e bättre så vågar man sej dit hihi =)
 
Annars händer inte mycket. Imorgon blir det kanske en sväng ut till Skutskär om inte Alex åker med Tim. Alex har en bas som ska konas om så Ante ute i Skutskär skulle hjälpa honom med det.
Sen på måndag ska jag också till Sodexo igen =) Känns nice att jobba lite nu när man varit ledig så himla länge. Det är väl det drygaste med julen det.. hua. Man blir liksom lite less på sina fyra väggar efter ett tag.
 
Nu är det bara en vecka kvar innan kattungarna kommer också, ungefär =) Man är ju så nyfiken så det är jobbigt att vänta! Hur många kommer det bli, vilka färger, pojkar och flickor osv... Längtar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0