onsdag 1 maj

Jag har lite svårt att komma ihåg den här bloggen jag.. men det går ju i allla fall lite bättre än förr =)
 
Haft mycket att stå i sista tiden.. en hel massa jobb, det mesta på Hammargården =)
Har donat runt mycket hemma med. Mina underbara pojkar växer ju så det knakar och jag har gått igenom deras garderober och plockat ut det som är för smått. Har även tagit upp allt från källaren som de inte kunnat ha tidigare och gått igenom. Ett bra sätt att fylla på garderoberna igen hihi =)
 
Var ju hos kiropraktorn för en vecka sedan också. Jag som var så hiiimla nervös innan och var säker på att det skulle göra ont som fasen. Men det var inte så farligt som jag trott faktiskt.
Däremot var det inte ett dugg konstigt att jag hade gått runt och haft ont i rygg, nacke och med huvudvärk jämt.
Det visade sig att mitt bäcken var snett.. ena sidan var liksom fastlåst på nå vis och mitt högra ben var kortare än det andra. Men det hade ju inte ju inte jag märkt inte. Pga av bäckenet så var ryggraden lite s-formad också.
Saknade styrka totalt i både höger ben och höger arm.. men han knakade och grejade och hade sej. Superduktig var han. När han var klar var mina ben lika långa och så hade jag styrka i höger arm och ben igen =)
Har varit öm i rygg o så sista veckan men det e ju inte så konstigt. Får dra igång med simning o så ordentligt nu så jag inte blir dålig igen. Lite mindre datorsittande får det bli med. Sen fick jag flera stretchövningar som jag ska göra lite då och då.
Den här kiropraktorn, Thorbjörn, är verkligen jättebra och jag rekommenderar honom verkligen. Håller till på Kiroprakorakuten som ligger nere vid skatteverket. Han är självklart legitimerad o så =)
 
Nu är ju förresten månaden slut med och maj har börjat =) Igår var det sista april och jag, Alex, Robin och Kristoffer tog en sväng till Stenebergsparken och kollade lite kase =) Men var inte där nån lång stund. Ungarna var så himla trötta igår eftersom jag började tidigt igårmorse.
På tisdag fyller jag år.. 28 år.. blääää! Nu har man fan inte långt kvar till 30 inte =( Men men.. kanske nu man ska backa och fylla åt andra hållet? Kan backa ner till 20 igen.. blir bra det hehe =)
 
Nä... denna lediga dag har jag inte mycket tid över känns det som. Har mycket att göra med tvätt, dammsugning och ska iväg och simma också. Blir nice det =)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0