onsdag 19 juni

Oh jävlar! Hehe det var ett tag sen.. igen hehe =)
Ja tiden liksom rullar på. Har varit så mycket sista tiden så man har fan inte haft en tanke på att skriva nåt här. Man har fullt upp att hinna med allt ändå.
 
Ja det blev som så att jag fick sommarjobb i Furuviksparken ändå, som de flesta av er redan vet.
Är i köket i cirkusrestaurangen, vilket går ut på att göra hamburgare, pommes, kebab, nachotallrikar, pasta mm.
Själva jobbet i sej är väl inte det roligaste man kan hitta men har roliga arbetskamrater och stämningen är alltid på topp i köket, vilket gör det skoj =)
Att ha en inkomst nu under sommaren med är ju underbart! Finns ju inte direkt några förskolor som behöver vikarier under denna tid på året.
 
Nu är resan till Bulgarien bokad också. Ska bli så jävla underbart! Åker 12 augusti och blir där en vecka.
Har ju aldrig varit utomlands förr så det ska bli nice. Förrutom i Finland när man hälsat på farmor och nån kryssning till Riga.. men det räknas inte. Har ju aldrig bott på ett hotell i hela mitt liv så det ska bli en upplevelse bara det =)
 
Två dagar kvar till midsommar också. Känns som att man precis hunnit smälta att det blivit vår.. och så är det plötsligt midsommar! Går så jäkla fort så man hinner ju inte med.
Jag jobbar hela midsommarhelgen i Furuvik jag.. Robin ska vi skjutsa ner till hans farmor i Uppsala imorgon. Hon ville låna honom över midsommar och det får hon =) Han får ju ingen vidare midsommar här hemma ändå med tanke på jobb och grejer.
Kristoffer ska fira midsommar med sin pappa, eftersom vi har vartannat år liksom. Så han kommer till oss på lördag, istället för fredag som det är i vanliga fall.
 
Grabbarna växer så det knakar med =) Mina goa hjärtan <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0