torsdag 18 april

Ojoj denna vecka känns.. helt klart. Men kul är det att ha jobb hela veckan =) Speciellt eftersom jag inte hade nå jobb alls förra veckan.
Idag kom jag tillbaka till mitt kära Hammargården, med alla härliga arbetskamrater, och det känns himla nice =) Blir där imorn med och sen måndag-tisdag =D
 
Har inte blivit nå simma för mej denna veckan. Nacken har blivit lite bättre men ännu inte bra.. har dock inte haft den jobbiga huvudvärken idag. Men har ringt och bokat tid hos kiropraktorn nu.. så på onsdag ska jag dit. Fy faen vad nervös jag e... kommer ju dö! Jag som inte är smärttålig för fem öre och kved som en liten gris när jag tatuerade mej. Ska bli lagomt roligt. Men får väl tänka att det är värt det ändå. Sen när han har knakat till och allt är som det ska så drar simningen igång igen på allvar så att man stärker opp muskulaturen i ryggen så det inte blir tok igen.
 
På söndag verkar det som att första fotbollsträningen blir av för denna säsong. Ska bli himla roligt! Roligt både att träna och att träffa alla roliga människor igen =) Och även en del nya som börjat i vårt lag =)
 
Nä.. man kanske borde pallra sej i säng då så man orkar ta sej till jobbet imorn med =D
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0