måndag 15 april

Uuuuh vilken dag! Känns att man inte är van att kliva opp sådär skittidigt ju.
Aja.. jobbat idag i alla fall. Var på Källö förskola för första gången och det var ett trevligt ställe tycker jag =)
Träffade både vänners och bekastas barn också. Visste inte att så många jag kände hade sina barn där hehe. Men rolgit var det i alla fall och en och annan pratstund blev det =)
 
Sen har jag varit ute och flängt lite. Var till Skutskär en sväng och bytte till mej en hel massa Dean Koontz och Stephen King böcker. Facebook är bra att ha ibland =) Sen var jag till en annan tjej och köpte en skumgummimadrass som ska vara i överslafen på Kristoffers våningsäng =)
 
Så när man väl kom hem var det bara kasta barn i badkaret och seda natta dom. Och nu känns det att fyyy faan vad trötter jag är. Huvudvärken kommer sakta smygandes och nacken känns som om den skulle vara stelopererad. Kan inte röra mej! Tror även jag har sträckt min ena arm.. hur fan man nu kan lyckas med det.. men måste ha blivit när jag bytte till sommardäcken igår.
Uuuusch vad jag gnäller! Men det måste jag få göra ibland =) Inte fan kan jag skriva heller.. får sudda hela tiden och skriva om. Tror det e lika bra att gå och lägga sej i soffan och dra nåt över huvet!
 
Men imorn och onsdag ska jag vara på Andersbergsgården. Ska bli kul att se vad det är för ett ställe för där har jag aldrig heller varit =)
Nä.. dra nåt över huvet var det. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0