måndag 5 november

Ja satan vad bra jag e på detta hörni! Går ju bara en månad mellan gångerna haha =)
 
Har ju inte hänt så fruktansvärt mycket i mitt intressanta liv, må jag säga.
Slutade på citygross gjorde jag ju och fick ett fint utskrivet omdömme därifrån med en massa bra ord på =) Kan ju vara lite nice att visa upp när man söker jobb hehe. Min sista dag där fick jag vara i kassan och det var kul =) Men man var liiite skraj kan jag ju säga... fort ska det gå och det ska ju bli rätt också hehe. Men det gick himla bra faktiskt =)
 
Var på uppföljningsmöte på AF för ett par veckor sedan... min handläggare tycker jag ska ha ny praktik. Det var jag själv som inte ville tillbaka till citygross. Inte för att jag inte trivdes, för det gjorde jag, men för att jag vill vidga mina vyer liksom.
Jag och handläggaren kom överens om att jag skulle ta två veckor på mej att fundera ut var jag ville ha praktik.
"för man får ju tyvärr inte gå sysslolös"
Nu blev det så att de senaste 2,5 veckorna har jag jobbat på Björke förskola och har inte haft nå tid alls till att hitta mig någon praktikplats.
Ska dessutom opereras inom rätt snar framtid (inget allvarligt och lite småpinsamt så ni får nöja er med det) och då måste jag vara sjukskriven minst ett par veckor efter det. Så jag mailade min handläggare igår och sa att jag inte haft tid att hitta nåt och att det inte är nån större idé före sjukskrivningen... så får se vad han svarar. Hoppas han går med på det.. så jobbar jag så gott jag kan innan operationen istället.
 
Denna vecka ska jag vara tis-tors på mitt älskade hammargården =) Ska bli så nice!
Förra lördagen var jag förresten till Ekerö med det gänget. Skitsköj =)
 
Nu börjar det bli lite sent känner jag.. så hoppa i duschen och gå och lägga sej då kanske.. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0