torsdag 5 juli

Ska man ursäkta dej igen? Nääää skiter i det! Det blir långt mellan gångerna ibland.

Kan ju börja med att meddela att midsommar var helt kanon!
Som jag skrev tidigare så tog ju jag med mej Kristoffer opp till sommarstugan utanför Enånger.


Robin och Kristoffer hemma innan det var dags att åka.

Först skjutsade jag ut Alex och Robin till skutskär och sedan åkte jag och Kristoffer och hämtade brorsan som skulle åka med oss.


Väl där oppe på midsommaraftonen så blev det såklart lite sillunch och sånt. Jag äter ju inte sill och inte Kristoffer heller, men som tur e hade vi lunchat hos mormor strax innan vi kom dit. Pannkakor e mums =)


Morsan delar ut nubbarna =) Avstår från sånt också jag hehe. Uuuusch!


Morbror Mats och hans sambo Katarina var också där över midsommar =)



Spelade massa kubb också =) Brorsan, mormor och Katarina mot mej, Kristoffer och mamma var det denna omgång =)


Mamma och Kristoffer =)




Såklart så sjösatte vi blåbåten med =)
Sen tog jag, brorsan och Kristoffer en liten båttur.



Sommarstugan =)


När vi kom tillbaka roade sej Kristoffer med att håva småfisk. Han fick fem st =) Men han blev inge glad när han inte fick ta med dem hem utan var tvungen att släppa tillbaka fiskarna sen hehe. Han tyckte ju att vi skulle skaffa akvarium.

Väl hemma igen har vi inte gjort så mycket... mest njutit av sommaren... den lilla sommar som varit.
Går ju jobbsökarkursen också så på vardagarna är man ju där 9-12. Alex jobbar han med så.. han har inte semester förrän i augusti.


Finaste lilla Sot låg och jäste på soffan häromdan. Hon har blivit så stor! Hon fyllde 4 månader i söndags. Ojojoj vad tiden går fort. Min lilla mymla blir stor!


Alex har skaffat hem nya högtalare nu igen. Jonte köpte dom gamla.
Men dessa är tamejtusan nästan lika höga som jag e lång!


Alex stoppade ner Robin i en av lådorna till högtalarna hehe.

Årets första bad har vi varit med om också.. Men jag doppade bara fötterna jag. Men Robin badade =) Det var i tisdags som jag, Robin och Charlotte drog iväg ut till Hilleviksbadet. Men jag måste säga att jag hade förväntat mej ett lite finare ställe.. blir nog Rullsand nästa gång.



Robin badade en stund i alla fall.. sen kom tyvärr ett jättestort moln så det blev lite kyligt eftersom det blåste ut från havet. Så vi blev inte alltför långvariga.

Nu är ju Robin på Staffansgården eftersom det är sammanslagning under sommaren. Han trivs som fisken i vattnet =) Jag har tagit med badkläder och handduk dit åt honom också eftersom dom brukar gå ner till stenebergsparken så att barnen får bada där. Det tycker han e skoj =)

Igår efter dagis åkte jag och Robin hem till Elin och umgicks med henne och goa lilla Theo. Det var trevligt och god mat fick vi där med =) Robin och Theo leker bättre och bättre tillsammans också =)
Efter vi ätit var vi ute och lekte en liten stund innan jag och Robin var tvungna att åka hem eftersom det var kväller.
Idag får vi se vad som händer. Skulle va nice med lite sällskap.. men får väl se =)
Ikväll/natt blir det att gå ut på udden och kika när Nightwish spelar på Getaway. Ska bli sååå nice för jag älskar Nightwish!

Aja... nu vet ni att jag lever i alla fall =) Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0