fredag 30 september

jaha då har denna månad också gått.. fasen så snabbt det går nu. Uscha... hänger ju inte med. Dagarna bara rasar förbi och inte sjutton kommer man ihåg bloggen heller.
Veckan har varit rätt fullspäckad för min del. Alex har däremot varit hemma och varit pappaledig med Robin denna vecka.. haft lite pappa och son mys =)
Jag har jobbat en hel del. Har hunnit med Brynässkolan, Hammargården, Hemlingbyskolan och Nynäs Montesori. Har varit lite roligt ändå att se sej omkring lite igen. Lite rörigt ändå att åka runt till olika ställen... men men.. det får gå.
Hade körlektioner i tisdags och onsdags också. Och det går framåt hela tiden =) Har två körlektioner till nästa vecka. Och denna helg är pappa hemma så imorgon blir det lite köra med honom också =)
Nuhua vad jag känner att jag blev tråkig. Ska mysa ner mej med Alex nu. Men nu vet ni att jag fortfarande lever i alla fall =)
Kram på er!



Bild från förra året på mej och älsklingen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0