fredag 16 september

Oj vad denna vecka gått fort. Jobbade måndag, tisdag och torsdag. I onsdags var jag på körskolan för att försöka plugga ikapp lite. Jag hade ju bara klarat fas A och B. I onsdags klarade jag även C, fordon och en repetition =) Är så nöjd med mej själv ibland hehe. Idag var jag också där och pluggade. Klarade två till repetitioner och även slutprovet. Så nu kan jag fortsätta repetera lite bara innan det är dags för teoriprov och uppkörning =) Onsdag nästa vecka har jag körlektion igen så då ska jag höra lite med läraren när han tycker det är dags. Kanske inte är så långt kvar till körkortet =)

Idag kommer Charlotte och Mattias hit och är barnvakt nu på kvällen. Jag och Alex ska ut och äta och sedan gå på bio. Vi firar att vi varit tillsammans i 5 år =) Vi ska äta på Brasseri Absint och sedan gå på Jägarna 2. Blir en najs kväll =)



Kvällen look =) Finbyxor och kavaj blir det också... kände inte för nå krims krams ikväll hehe.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0