tisdag 11 oktober

Återigen... vet inte vad som hänt bland alla dessa människor det skrivs om i kommentarer.... känner inga av dom och är inte intresserad av någon mailadress. Låt mej vara bara! Okej? Orkar inte bry mej om vem som skriver vad eller vad ni hålelr på med. Behöver liksom inte dra in mej i alltihop!


I alla fall... tisdag idag och har jobbat på Solängen. Haft Ma/NO idag... lagomt kul. Matten e väl okej... den förstår jag mej på hehe. Men att stå och förklara invecklade kopplingscheman.... njaaae. Det gick bra att förklara hur man seriekopplar och paralellkopplar. Även hur man märker ut batteri, lampa och strömbrytare på schemat. Men när det tillkommer hundra andra grejjer då är jag lite lost känns det som. Har ju själv inte läst tektik sedan jag gick i högstadiet så... ja... men det dög i alla fall tror jag =)
Blir kvar onsdag och tordag med men då ska jag vara för en annan lärare och ha SO... mycket lättare =)

Köpte förresten en iphone av Tim igår.... oooch det tar ett tag att komma in det kan jag ju säga. var ner på stan idag och fixade fri surf till mitt abonnemang. Hade sån tur att jag faktiskt sänkte min månadskostnad med 99 kr i samma veva =) kanon där!

Nä om man ska ta o sova kanske om man ska orka upp imorn. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0