söndag 23 oktober

Så var denna vecka slut... så himla fort det går!

Har varit en lugn helg i alla fall. I fredags jobbade jag 8-16.30 på nynäs montesoriskola i förskoleklass/fritids. Var en trevlig dag =) Känner ju igen de flesta som jobbar där och flera av barnen. På kvällen blev det lite slappande och hemmagjord pizza. Namnam =D Vi kikade även på robinson som vi missat på torsdagen eftersom jag var och simmade då.

Igår på dagen var jag också och simmade... simmar en timme per gång nu så det känns i kroppen kan jag ju säga. Man är verkligen sådär skönt trött i hela kroppen efteråt..
Sen igårkväll kom Charlotte och Mattias hit och kikade på film. Super 8 blev det... inge vidare bra film, tycker jag i alla fall.

Idag blir också en lugn dag. Ska ta mej en sväng till mamma och hämta lite tabletter som kan hjälpa mot magkatarr då jag misstänker att jag fått det igen. Inge vidare.. igår hade jag så himla ont i magen och det riktigt hugger liksom. Men att gosa ner sej med en vetekudde hjälpte för stunden i alla fall.
Sen blir det bara slappardag idag för hela slanten. Lite tvätta och röja får ingå det med..

Imorgon har jag inge jobb. Men en körlektion på eftermiddagen har jag =)
Sen får vi se vad det blir mer... ska väl simma igen imorgon med är det tänkt. Är bra om man kan hålla varannan dag =)
Nä nu ska jag kika vidare.. kram på er!


Mina två gopojkar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0