söndag 16 oktober

Fy vilken seg dag... men den blir snart bättre =)
Dagen började med att jag faktiskt fick mej en sovmorgon!! Trodde jag seriöst inte... men tack för det =)
Tim och Anna var här igår och käkade tacos med oss och tittade på film... så det blev ju rätt sent. Sovmorgonen behövdes ju verkligen.
Just nu är vi lite hundvakt åt lillpluppan Pop.

Pappa kommer snart tillbaka och då ska jag, pappa och vovven ut och övningsköra lite. Får se om jag kanske tar med mej Kristoffer också, får se...
Efter övningskörningen är det kalas hemma hos mamma. Min styvbror Martin fyllde 20 år i veckan så vi ska fira honom lite =) Ska bli najs =)

Imorgon är det jobba som gäller igen. Ska till Hemlingbyskolan.. var ju där i fredags med. Men i fredags hade jag tvåorna tillsammans med deras vanliga lärare och sedan var jag på fritids. Imorgon blir det att ha ettor i halvklass själv och sedan fritids. Bra det för man får ju många timmar =)

Uscha nu känns det verkligen att teoriprov och uppkörning börjar närma sej... i alla fall känns det i nerverna.
Körde lite med mamma igår också... känns ändå som att det går rätt bra =) Men måste repetera mer teori också.
Det ska bli så förbaskat skönt sen när det är gjort.. förutsatt att jag klarar det hehe. Annars får man ju gå att vara nervös för nästa prov o så.. Men men... får väl se hur det går.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Ja det är jätte tråkigt och får han inte sova så blir han odräglig så vi kan inte ta bort sömnen än heller :/ Så vi får kämpa vidare, men jag kan ju lova att det inte är någon hit att kliva upp mellan 5:30-06:00 varje morgon heller ;P Men det är bara att bita ihop och hoppas på att han kommer sova på dagis snart :) Kram <3

2011-10-17 @ 23:16:30
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0