onsdag 5 oktober

Wiiihooo! Hade körlektion idag... gick fint det =)
Efter lektionen sa läraren "nu går vi in till Ulrica och bokar in teoriprov och uppkörning åt dej"... Tror ni jag höll på att dö eller? Men sagt och gjort... vid månadsskiftet blir det prov och uppkörning. Lite nervös är man ju... huuuua. Haha hela vägen från körskolan till sjag hämtade ungarna hade jag världens jävla flin på läpparna. Fjärilar i magen, jajjemensan! Tänk om jag har körkort om en månad? Hihi... naaajs.
Å andra sidan så skulel jag inte bli speciellt ledsen elelr förvånad om jag skulle kugga på nånting... ellr jo kanske på teorin... vilken jag kan väldigt bra. Men uppkörningen räknar jag nästan med att få göra om. Men men... det visar sej =)




Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Haha bra det ;) Ja skönt att han äntligen börjar bli sig själv igen.. Nu hoppas vi bara på att han ska börja äta igen också.. Okej, hoppas det går över under helgen <3 Hur är det annars då? :D

2011-10-07 @ 14:39:43
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0