onsdag 26 oktober

Ja så var det onsdag... har nyss gjort fler tester på YA:s hemsida. Försöker plugga teori så ofta det går nu... huuuua. På måndag, då jäklar!! *ryyyyser* Jag vill inte!! Fy faaaaen vad skönt det ska bli den dagen jag har mitt körkort.... och jag önskar innerligt att det blir nästa vecka så jag slipper plugga mera. Skulle dö om jag får göra om toeri eller uppkörning, eller båda... jag vill, jag vill, jag vill klara det!
Nä hua... finns väl annat att prata om... men svårt e det när det är i stort sett det enda man har i huvet just nu.
Känns i alla fall som att teorin går bra =)

Denna vecka känns himla seg. Hade körlektion i måndags så då jobbade jag inte. Tisdag till fredag har jag varit/ska vara på Solängskolan och ha SO med högstadiet. Skönt är det ändå att jag träffat eleverna förr... fan några kommer ju till och med ihåg vad jag heter hihi.
Så nu tisdag och onsdag har jag bara jobbat och typ inte gjort ett smack nå mer. Skulle ju ha övningskört med Leif igår men det blev inte så eftersom han hittade ett rådjur att köra på hehe. Idag simmade jag efter jobbet innan jag åkte hem.
Imorgon blir det att jobba kort dag efersom jag har körlektion igen på eftermiddagen. En annan lärare skulle då ta min sista lektion imorgon så det var himla snällt av henne =)
Fredag vet jag inte riktigt vad som händer... ska ju såklart hämta båda mina grabbar =D Sen blir det nog hem och mysa och njuta av att det är helg. Känns som att jag glömt nåt jag skulle göra på fredag.... men men... får ta det när jag kommer på det hehe.

Just nu är Alex och gymmar/badar bastu med Sågen, Tim och Danne skulle visst dyka upp när det var dags att basta. Så här sitter jag alldeles för mej själv nu eftersom Robin sover.
Vad ska man hitta på dårå? Känns som att det skulle vara himla najs att lägga sej på soffan och typ dö... men lägger jag mej där nu så kommer jag inte kunna somna ikväll så det e fan lika bra att sitta kvar här.
Förresten... wordfeud har ju blivit himla populärt... flera jag känner spelar det och även jag själv. Men hörni?? Är ni inte lite sugna på att spela på internet istället? På www.betapet.se så kan man spela olika former av alfapet mot folk. Man kan välja olika bräden, olika tidsbegränsningar (eller utan tidsbegränsning) och det är även fler ord som funkar där än vad som finns i wordfeuds ordlista. Är ni intresserade så gå in och prova =) Det är jättegratis att bli medlem där... och i så fall kan ni ju hojta till lite så kan vi bli vänner där med.. apan_ heter jag där hihi.

Nä... om man ska spela lite då kanske? Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Smurvelmurvelsmurfen

Betapet är trevligt! :)

2011-10-27 @ 00:18:12
URL: http://smurvelmurvelsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0