lördag 8 oktober

Vill börja med att tala om för den anonyma jäkel som sitter och skriver: JAG HAR INGET MED SAKEN ATT GÖRA SÅ GE FAN I MEJ!! HAR INTE DEN BLEKASTE OM VAD DU SNACKAR OM SÅ DU KAN GE UPP!! VET INTE VILKA NÅGRA AV DOM BERÖRDA PERSONERNA ÄR ÖVER HUVET TAGET!!


Aja... lördag idag. Alex blev tillfrågad om han ville jobba idag så det gör han. Han började nio så får se när han kommer hem. Skulle väl jobba tills dom blev klara antar jag.
Igår skulle jag ha jobbat på Brynässkolan. Men igårmorse när jag väckt barnen och höll på att göra dom i ordning så kände jag att Robin var varm. Tog tempen på honom och han hade lite feber. Tråkigt, men inte mycket att göra åt. Så jag blev hemma. Jag hoppas dom hann få in en annan vikarie... Jag ringde ju direkt till vikariejouren och förklarade läget och även till skolassistenten på skolan och lämnade ett meddelande på hennes svarare.
Vi cyklade iväg och lämnade Kristoffer på skolan och sedan hem och tog det lugnt resten av dagen.
Robin ovh jag låg och mös i soffan och tittade på Djungelboken. Åh vad han skrattar åt den filmen hehe. Får börja titta på lite mer såna där gamla disneyfilmer tror jag.

Känns så himla trögt såna här dagar bara... man vill ju ut och röra på sej, göra nånting... men det går ju inte med en sjuk lilleman. Igårkväll tog jag i alla fall en promenad med Jonas på strax över en timme. Fick man komma ut litegrann i alla fall.
Får se om det kanske blir nån promenad idag med... kanske med lite musik i öronen.. efter Alex kommit hem.

Kom på här för nån dag sedan att jag typ inte använt min kamera alls på nån månad... dags att försöka komma ihåg den kanske?
Aja... passa på att kolla runt lite här kanske medan Robin leker snällt i sitt rum. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Jag vet att du ställer upp gumman, men tycker att du har så mycket nu med körkortet så därför frågar jag inte om du har lust och ha Theo en stund.. Hoppas inte du tog åt dig av det jag skrev för det var inte riktat till dig! Mer riktat till min mamma som hellre tar Theo's tremänningar än honom själv vilket jag börjar bli jäkligt trött på -.- Massa kramar <3

2011-10-08 @ 22:39:16
URL: http://pruppen1987.blogg.se/
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

Tack gumman <3

2011-10-09 @ 10:02:49
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0