söndag 27 november

Fan det är snart december och det regnar utav bara helsike ute? Nog för att jag inte är något stort fan av vinter och snö... men börjar bli lite tråkigt att plaska runt ute nu.

Har varit en trevlig helg denna i alla fall =) I fredags efter vi ätit middag kom mamma och hämtade Kristoffer och Robin. Dom fick sova där en natt vilket dom tyckte var superroligt =)
Jag och Alex passade på att festa lite, vilket inte händer allt för ofta. Vi festade däremot på varsit håll. Alex var hemma med grabbarna från jobbet och partade här hemma. Jag gick hem till Charlotte och Mattias och det var riktigt nice =) Senare drog vi ner till Interpool... trodde Alex och dom skulle vara där då... men när vi kom dit fick jag ett mess av Alex att dom precis gått ner till Harrys, så vi missade varann precis. Men det var trevligt ändå... jag, Charlotte och Mattias spelade en massa biljard och det var superkul! Man är ju ingen stjärna på biljard precis hehe.. men desto roligare =)

Igår blev det en myyycket lugn dag. Jag mådde ändå förvånansvärt bra igår ändå... inge bakis alls och bara lite huvudvärk. Alex däremot var lite mer bakis. Men ungarna kom hem på eftermiddagen och lite senare åkte jag med pappa ut till Norrsundet för att hälsa på lillebror. Jag kände inte riktigt för att köra på vägen dit då man fortfarande kände sej lite darrig efter fredagen. Men på vägen hem kördej ag och det gick ju kanon =)

Idag mår vi ju så himla mycket bättre och vi har haft en riktig mysmorgon. Blev en sen frukost och sedan mys i soffan framför en film.
Ska väl kanske ner o kolla på invigningen av julbocken senare.. men fortsätter det regna så blir vi hemma. Inge vidare o stå där och bli blöt för att kika på lite fyrverkerier.
Senare idag kanske vi ska kolla på en bil också... en bekant till både pappa och Alex som säljer den. En toyota.. men får se om vi har möjlighet att köpa den. Helt okej bil för övrigt och himla mycket bytt på den.. pl a kamremmen och drivknutar osv.. men får som sagt se... och så ska vi ju kolla på den först också. Har till och med glömt att fråga om den är manuell eller ej.. iofs så känns det som att jag skiter i vilket. Vill ha nåt att åka i nuuu ju!

Nä nu börjar det bli dags att fundera på vad som ska göras till lunch.. får ta en kik i frysen =) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Elin {Mamma till Theo och änglarna Meja och Svea}

haha det är systempåsar :P

2011-11-27 @ 17:58:23
URL: http://pruppen1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0