torsdag 26 maj

Lever fortfarande.. blir inte så mycket bloggande nu bara. Är jämt så trött efter jobbet så det blir inte direkt något skrivande.

Dagarna som gått har varit bra. Börjar bli lite småförkyld bara. Hade lite ont i halsen igår men det kändes bättre idag.
Körde lite bil häromdagen men det hade ju kunnat gå bättre kändes det som... var så trött så det var säkert därför. Man ska väl vara lite mer fokuserad kanske än vad jag orkade vara.
Men på onsdag nästa vecka ska jag till YA Trafikskola och börja mitt första pass med teorin. Funderar på att ta mej dit redan imorgon och hämta böckerna. Är planeringsdag på jobbet och på Robins dagis så vi är lediga =)
Körlektioner blir efter nästa vecka eftersom nästa vecka är min sista jobbvecka på Hammargården. Kommer kännas lite tråkigt men förhoppningsvis får jag komma dit fler gånger =)

Har längtat som sjutton efter denna helg. Jag ska ta med mej Kristoffer till Storvik och kolla på folkrace. Kristoffer har också längtat =) Tyvärr är det bara styvfarsan som ska tävla denna helg då både mamma och brorsan har annat för sej. Men det blir kul ändå. Hoppas det inte blir allt för mycket regn bara.
Imorgon blir det en sväng på stan med Robin och Elin.. blir väl att gå runt och kika lite och så ska jag köpa ett paraply. Måste ju ha paraply ifall det blir en massa regn när vi står där o ska kika på folkrace. Alex lyckades ha sönder paraplyet vi hade... eller det blåste sönder. Men det blir så när det är en karl som håller i det hehe.

Nä nu ska jag sätta mej vid tv:n tror jag... Alex kommer nog snart hem från långpromenaden med Tim också.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul sida! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 20:10:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0