torsdag 19 maj

Ojoj blir långt mellan inläggen nu. Men man har ju så mycket annat för sej än att sitta här.
Som jag berättat tidigare så jobbar jag ju heltid nu med.. har jobb månaden ut och det är skönt i alla fall =)
Efter fotbollsmatchen i måndags (eller det började redan efter träningen i söndags) så har jag åkt på en muskelinflammation i högra foten/hälen och har lite svårt att gå... men annars e det prima =)
Imorgon ska jag o brorsan åka till mormor. Hon kommer att behöva lite hjälp med veden då hon har problem med hjärtat och inte alls ska anstränga sej. Så nu har jag gett henne order att ta det lugnt. Vill inte att det ska hända goaste mommen nånting! Det lir väl nån öl och lite kortspel också. Jag lämnar Robin hemma med Alex så vi har barnfritt i helgen =) Blir fan första gången man får sova ut i år... ska bli underbart! Får hoppas att det blir nån liten tripp ut till sommarstugan med.. tror ingen har varit ut dit i år så det finns väl lite att göra. Har jag tur så kanske jag får köra mellan mormor och stugan med... finns ju inga poliser där ute på vischan inte =) Och jag är så försiktig så.. Ut till stugan är det ju grusväg som går som en berg- och dalbana så den kan bli rolig att köra. Enda gången det blir jobbigt är om man möter någon... det är en väldigt smal väg.
Nä nu är det alldeles för sent för mej att sitta här... är sååå trött och jag ska ju opp tidigt imorgon med. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mia

Hur går det med sims spelandet?

Kram//Mia

2011-05-19 @ 23:43:58
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0